Każde miejsce ma swoją dusze.

Via Wola
CFE/Mediaforum

Dzięki agencji Mediaforum mogłem się kolejny raz zmierzyć z zupełnie "czystym" projektem deweloperskim. Lubie takie wyzwanie, jak mogę po prostu pojechać w miejsce, gdzie jeszcze nic nie ma i popatrzeć na okolicę, poprzyglądać się ludziom tam żyjącym i "poczuć ducha" tam istniejącego. Wymyśliłem nazwę dla tej inwestycji "Via Wola" wszak i przy drodze i przez Wolę, oraz claim "Wole na Woli". Stworzyłem trzy koncepcje: 1."kameralnie" utrzymaną w brązach i szarościach, 2."indywidualnie" w błękitno-zielonej tonacji oraz 3."po sąsiedzku" pełna ciepłych kolorów.

Projekt strony miał odwzorowywać nowoczesne miejskie życie. Dynamikę współgrajaca z nowymi mediami.
Projekty

2011
Logo, claim, katalog, reklama prasowa, strona internetowa

Realizacje

2011
Nie wiem co się stało, że projekt utknął.