FMCG
sezonowe miłości
lub dania odgrzewane

Dawno zjedzone
FMCG

Nie ma nic bardziej przelotnego niż branża FMCG. Promocje, okazję, już, już . Kupuj, kupuj - jutro nie będzie. Podobnie jak sprzedawanie, odbywa się projektowanie. Dawaj, teraz, za chwile nie będzie to już potrzebne.
I właściwie nie ma w tym nic złego. Tylko czasem żal, że niektórych "dan" nie można już odgrzać, bo uczucia do nich już dawno przeminęły.

Konferencje, spotkania, zjazdy to dobry powód, by zaistnieć jako "oprawca" zdarzenia. Konferencja Tchibo - "Cafe Service" czyli spotkanie pracowników "obsługujących" ekspresy do kawy.
Gwizd, pełna para i jedziemy w lata 20 zeszłego wieku...
Projekty

2003/2005
Folder dla Jutrzenki.
Opakowanie okazjonalne dla Jacobs
Logo na konferencje dla Tchibo
Owijka dla Schulstad
...

Realizacje

2003/2005
Coś tam poszło do realizacji