Era - najważniejsze jak się kończy


Brandbook
ERA/VA

Agencja Reklamowa VA, do której trafiłem miała duże szanse na obsługę Ery, potentata telefonii komórkowej. Uczestniczyłem w zmaganiach, aby pozyskać ją, jako klienta agencji. Udało się.
Jednym z moich zadań było przygotowanie Brandbooka dla obecnych i nowych pracowników. Miałem wyraźną wizję formy i emocjonalnego przekazu. Pomimo krążących opinii, komunikacja z „Klientem okazała się bardzo dobra. Nie tylko udało mi się ich przekonać do mojej wizji, ale ponadto byli bardzo zadowoleni z efektu. Takie realizacje długo się pamięta.

Era już wówczas wiedziała, że za chwile może stać się częścią T-Mobile. Zostałem poproszony o przygotowanie prób przekształcenia logo Ery w nowym kierunku. Kropeczka była ukłonem w kierunku T-Mobile.
Projekty

2010
Brandbook
Plakaty promocyjne
logo

Realizacje

2010
Brandbook
Materiały promocyjne.