Ważne jest dobre wejście, nie tylko w domu.

Wejście na rynek
BI/Ozon

Bouygues Immobilier Polska to francuski developer, który postanowił wejść na polski rynek. Miałem dzięki agencji Ozon to szczęście, że mogłem decydować o tym jak będzie postrzegany ten "nowy" gracz na rynku mieszkaniowym. Postawiłem na kolor, lekkość i chyba się udało.

Osobnym wyzwaniem była aranżacja komunikacji z podziałem na standardy wykończeń w otwieranym Atelier. Kotek był ukłonem w stronę prezesa, który podobno lubił koty, a mi wydał się idealnym elementem do "zmiękczenia" wizerunku.

Strona internetowa zaprojektowana i wykonana w technice flash była czymś nowym i ożywczym na tle statycznych, budowlano architektonicznych prezentacji konkurencji.
Projekty

2006
Identyfikacja standardów mieszkań.
Komunikacja w Atelier.
Ulotka wprowadzajaca.
Projekt serwisu internetowego.

Realizacje

2006
Wszystkie projekty były zrealizowane.